Wednesday, July 4, 2012

Na sprzedaż

Jako, że pogoda nie sprzyja, nie mam nowych zdjęć. Jednak pomyślałam, że mam parę rzeczy na sprzedaż i je tutaj opublikuję. Są one noszone, firmowe. Pod każdym ze zdjęć postaram się streścić jakiś opis.

Sukienka H&M - 40 zł





 Kremowa sukienka, rozmiar, moim zdaniem, zawyżony. Noszę 36, a jak widać, to jest 38. Przylega do ciała, jest rozciągliwa. Ma podszewkę. Kupiłam ją na wesele, sprawdziła się. Noszona parę razy. Mimo użytkowania, jej stan oceniam na bardzo dobry. 

Torebka tuba - 13 zł



Powiedziałabym nawet, że jest to torebka nabita ćwiekami, co można zauważyć.


Koszulka C&A - 20 zł


 Bardzo lubię tę koszulkę. Jest inna od wszystkich, wyróżnia się wzorkiem. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest wykonana z bardzo dobrego materiału, żadnych mechaceń. 

Bluzka House - 20 zł, rozmiar: S



  Przewiewna tunika. Posiada ściągacz pod biustem.


Spodnie New Yorker - 50 zł





   Nie chodzę w spodniach, więc jak najchętniej się ich pozbędę. Musiałam je kupić na zimę i tylko wtedy je nosiłam. Rozmiar z metki to 34, jak już wspominałam mój rozmiar to 36, więc rozmiarówka zaniżona. Na mnie są za luźne, może to wynik rozchodzenia. Spodnie mają z przodu modne zakładki przy kieszeniach. Na mnie nie prezentują się zbyt dobrze, bo po prostu to nie krój dla mnie.


Zachęcam do zadawania pytań i targowania się, jeżeli uznam, że to przy danej rzeczy możliwe. :)

4 comments:

  1. sukienka <3



    zapraszam na bloga....będzie mi miło jeśli wspadniesz

    ReplyDelete
  2. Lovely pieces, especially the white dress! You have a nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back!

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    ReplyDelete
  3. Hi again :)
    I forgot to tell you that I loved the lace top, and the bow on your hair, on the "Jeden" post :)
    Thank you so much!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch <3
    Have a happy week :)

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    ReplyDelete
  4. Brilliant post!!! :-) Said it before but great blog. Keeps me coming back for more! :-)

    the-white-list.blogspot.com

    ReplyDelete