Sunday, September 2, 2012

Kraków

Jestem! Nawet nie przypuszczałam, że ten wyjazd tak mile mnie zaskoczy! Spotkałam masę wspaniale ubranych ludzi, odwiedziłam piękne miejsca - czego chcieć więcej?! Tak jak obiecałam, przywiozłam ze sobą zdjęcia. Mam nadzieję, że ludzie, którzy służyli mi za obiekty do fotografowania, nigdzie mnie nie podadzą. ^,^ Wyobraźcie sobie, że ci dobrze ubrani ludzie to wcale nie Polacy, ale nie ma się chyba tutaj co dziwić.






                                      Jego ubiór pozwalał naprawdę nacieszyć oko. *.*




Jeszcze zdjęcia bardziej ogólne, robione w Krakowie:




Warsztat przy ul. Bożego Ciała to klimatyczna knajpka, w której możecie zjeść niedrogo i dużo. Ma piękny, muzyczny wystrój:




Kraków nocą, bajka:







3 comments:

  1. ja też lubię robić zdjecia ludziom :D świetna fotorelacja! :*

    ReplyDelete
  2. a ja się nie mogę do Krakowa przekonać, sama nie wiem dlaczego. Moi znajomi uważają Kraków za najpiękniejsze miasto w Polsce, a ja jakoś sceptyczna jestem :p

    ReplyDelete