Wednesday, October 17, 2012

News

Cześć! Dla studiujących czas leci nieubłaganie. Myślałam, że mieszkając we Wrocławiu, będę miała więcej czasu na chodzenie po lumpeksach, a jest wręcz odwrotnie. Jednak korzystając z wolnej chwili, pozwoliłam sobie na zajście do jednego z nich. Miałam dużo szczęścia, bo pomimo wielu kobiet - jak to we Wrocławiu bywa ;) - udało mi się znaleźć dwie urocze rzeczy! Obydwie z nich są w kolorach butelkowej zieleni, która swoją barwą kusiła mnie odkąd tylko zobaczyłam, co będzie modne tej jesieni.


Sukienka jak najbardziej w moim guście, a decyduje o tym kratka, ściągacz na talii i krój.


Sweter nie prezentuje się zbyt dobrze na wieszaku, ale w połączeniu z sukienką tworzy niebanalny zestaw. Przyczynia się do tego takie samo łączenie materiału, które świetnie ze sobą współgra.

Na koniec jeszcze dodam, że wybieram się na jutrzejsze otwarcie butiku Deezee. Mam już przygotowany zestaw na tę okazję, więc wyczekujcie fotorelacji z imprezy. :)

2 comments:

  1. Jestem ciekawa jak sweterek prezentuje się na Tobie, więc czekam na posta ;)

    A tymczasem zapraszam do mnie na konkurs, spróbuj swoich szans ;)

    http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html

    ReplyDelete
  2. Nie mój styl, ale chętnie zobaczę kolejne ciuszki i stylizacje :) www.firststep2fame.blogspot.com

    ReplyDelete