Monday, August 11, 2014

Striped


Photographer: Katarzyna Łozińska

Top - Bershka
Skirt - Stradivarius
Bag - Centro
Shoes - Reserved

 To moja pierwsza rzecz w paski! Aż trudno mi w to uwierzyć. Nie ukrywam, że jestem przywiązana do kwiatów, ale cieszę się, że zaryzykowałam. Tego lata polubiłam się z krótkimi topami, które naprawdę świetnie sprawdzają się w upalne dni. Niestety tych jest już coraz mniej, ale nie mogę powiedzieć, że nie spędziłam ich dobrze! Prawie codziennie byłam w ruchu. Powoli jednak zaczynam zajmować się sprawami uczelnianymi, takimi jak praktyki. Mam nadzieję, że sierpień zaowocuje jeszcze w jakieś sesje. Tymczasem zostawiam was z tą i życzę miłego wypoczynku!





  

28 comments:

  1. Ciekawa sukienka i fajna bluzka w paski

    ReplyDelete
  2. WOW! Mega klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. piękna stylizacja i bardzo klimatyczne zdjęcia :) Wszystko delikatne, stonowane... cudowne :)

    ReplyDelete
  4. I like your red skirt very much, it is just the style I want.

    ReplyDelete
  5. Śliczny top i piękne klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. woow! co za zdjęcia, portret najpiękniejszy <3

    ReplyDelete
  7. niesamowicie podoba mi się kolor Twojej spódniczki :)

    ReplyDelete
  8. spódniczka jest niesamowita :)

    ReplyDelete
  9. jak zwykle w klimacie retro...szczególnie ostatnie zdjęcie przypadło mi do gustu...jesteś bardzo fotogeniczna

    ReplyDelete
  10. Cóż za niesamowity klimat zdjęć, ciężko oderwać od Ciebie wzrok:)

    ReplyDelete
  11. Dobrze, że ja już o praktykach wakacyjnych mogę zapomnieć :)

    Niby niepozorna ta bluzka, niby zwykła, ale przy takiej talii wyglądasz w niej pięknie.

    ReplyDelete
  12. cudowne zdjęcia...takie klimatyczne...

    ReplyDelete
  13. Kocham swój blog! bardzo wyjątkowy! xo

    http://life15juicy.wordpress.com/ - young aspiring fashion and costume designer/stylist sharing my unique views on fashion/clothing as it relates to modern society/culture.

    ReplyDelete
  14. Coś pasiastego w szafie trzeba mieć, zwłaszcza latem :))

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia piękne, zdradzisz jakim aparatem robione ?

    ReplyDelete
  16. o jej! częściej proszę posty! :)

    ReplyDelete
  17. Ja też dopiero niedawno polubiłam się z paskami :)

    ReplyDelete
  18. Super!! Bardzo mi się podoba ta stylizacja
    i cały Twój blog!
    Pozdrawiam
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetna stylizacja!!!
    +bardzo dobra sesja :)

    ReplyDelete