Saturday, February 23, 2013

Navy blue & White


Stylizacja przygotowana na Reklamowe Pogaduchy Blogerów. Od razu wspomnę, że dzisiaj postaram się przytrzymać was troszkę dłużej i mam nadzieję, że poświęcicie chwilę na przeczytanie.

Czuję się zainspirowana. Wiem, że gdybym miała pisać tego posta jutro, wiele z moich dzisiejszych spostrzeżeń by uleciało. Na dzisiejszych Pogaduchach wypowiadało się dużo osób, ale szczególną siłę przebicia - jak dla mnie - miał Andrzej Tucholski. W paru słowach określił jaki jest jego blog, ale co najważniejsze, mówił o nim z wielką pasją i zaangażowaniem. Podkreślił też, że można wychylić się poza jakieś przyjęte przez nas ramy blogowania. U mnie jest to moda. To ona nakręca mnie do działania i o niej jest ten blog. Jednak tak bardzo nie wzięłabym do siebie dzisiejszych rozmów, gdyby nie fakt, że od dawna nosiłam się z zamiarem pisania o innych, ważnych dla mnie kwestiach. Jak nad tym się zastanawiam, to od razu nasuwa mi się myśl, że tą drugą dziedziną sztuki, jaka wywołuje na mnie wrażenie i zmieniła dużo w moim życiu, jest muzyka. Myślę, że trudno byłoby mi teraz zrobić taki podział między nią, a modą. Zastanawiam się po prostu nad dodawaniem wpisów ściśle muzycznych. Wiem dlaczego prędzej nie chciałam tego robić. Za bardzo bałam się, że do was nie trafię, bo doskonale zdaję sobie sprawę z faktu, że większość słucha zupełnie innych gatunków. Na szczęście tak jak przyjęliście mojego bloga i mój styl, tak też mam cichą nadzieję, że w przyszłości zainspiruję was muzyką. Chcę to zrobić przede wszystkim dla siebie, bo czuję, że zepchnęłam ją na drugi plan. A to przecież ona sprawiła, że jestem teraz kimś, kogo zmagania śledzicie co jakiś czas. Ukształtowała mnie jako człowieka. Sprawiła, że mój styl wygląda właśnie tak, a nie inaczej.

O muzyce kiedy indziej, mam nadzieję, teraz trochę o stylizacji. Ponownie posłużyłam się koronkową bluzką, z którą najchętniej bym się nie rozstawała. Drugi raz postawiłam na elegancki wygląd i muszę przyznać, że czułam się w nim swobodnie. Jednak teraz to spódniczka ma swoje pięć minut w tym zestawie. Uwielbiam welurowe rzeczy, a dzisiaj udało mi się kupić kolejną! Największą uwagę w tej stylizacji zwróciłam na rajstopy. Pomyślałam, że granatowe byłyby zbyt oczywiste, a ecru są uzupełnieniem bluzki. Domyślam się, że wyszły jak białe i jestem bardzo ciekawa waszych opinii, bo z tego co zauważyłam, jest mało zwolenniczek - przyjmijmy - białych rajstop. Z tego względu chciałabym się dowiedzieć, czy w tym zestawieniu są bezpieczne, czy nadal ktoś z was nie daje im szans? :) Oczywiście na przełamanie elegancji dodałam przeuroczą kokardkę!


 


Marynarka - H&M
Bluzka - Fashioncode
Spódnica -  With vanity shop, Atmosphere
Torebka - Mohito
Rajstopy - Gatta
Buty - Boti

Fot. Magdalena Kwaśnik




26 comments:

  1. Bardzo fajnie, że tak się rozwijasz, jeszcze pamiętam, jak bloga zakładałaś :D.

    ReplyDelete
  2. Ogólnie góra wygląda fajnie, rajstopy też..
    Tylko te buty jakoś mnie nie przekonują :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo elegancko wygladasz! Marynareczka cudo. Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  4. ten zestaw kojarzy mi się trochę ze stylem serialowej Blair z Plotkary (właśnie ze względu na rajstopy i kokardkę we włosach), a jej styl uwielbiam :D tak więc jak najbardziej na tak ;)

    ReplyDelete
  5. BIałe rajstopy zmieniłabym na cieliste, reszta mi się podoba.

    ReplyDelete
  6. bardzo ciekawie, kokardka urocza !


    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ale masz boskąfigurę. ile wazysz i ilemasz wzrostu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie uważam, że jet ona boska. Dla siebiej samej jestem za chuda. Dokładnie nie wiem, ale podobno mam więcej niż 171, a waga to - jak na dzień dzisiejszy - 48 kg

      Delete
  8. urocza kokardka, uwielbiam kokardki we włosach :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam tego typu stylizacje nie dość, że vintage to jeszcze dwu kolorowe. Jak dla mnie bomba!

    ReplyDelete
  10. Jestem na tak dla białych rajstop, zwłaszcza jeśli ktoś tak jak ty jest wyposażony w długie nogi:) Jedyne co bym zmieniła w Twojej stylizacji to dodanie jakiegoś trzeciego koloru w dodatkach (widziałabym tutaj złoty naszyjnik!)

    ReplyDelete
  11. świetne te Twoje stylizacje inspirowane latami 50 :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. wyglądasz niesamowite <3 a kokardka mnie urzekła <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?



    Vivianista.com

    ReplyDelete
  14. hey, really nice look darling!! <3
    http://therubberdoll.com

    ReplyDelete
  15. Cudna ta koronkowa bluzeczka:)

    http://rainbowbirdy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Oj kobieto masz klasę!
    Widać że lubisz lata 50 ste, ale jesteś stworzona do tego stylu. Jestem pod wrażeniem.

    ReplyDelete
  17. Piękna stylizacja:) Zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. The blue rope and the white tights look son nice together! Kind regards, Yves.

    ReplyDelete