Saturday, February 16, 2013

Back to the 50'


Bardzo lubię eventy modowe, dlatego też pokusiłam się na wczorajsze wyjście na Fashion Shower. W sumie to drugie wydarzenie, które trochę zawiodło moje oczekiwania. Wszystko przez długie późnienie, które wystarczyło, by wprowadzić człowieka w stan znużenia. Nie powiem, później trochę się wszystko rozkręciło. Na sam koniec miał być pokaz stylizacji przygotowanych przez blogerów, jednak uznałam, że po prostu nie chce mi się czekać. Może jest czego żałować, tego nie wiem. Jedynym plusem jest wywiad, w którym wzięłam udział. :)

Co do samej stylizacji, to pochwalę się, że spódniczka jest moją najnowszą zdobyczą z lumpeksu i coś czuję, że stanie się jedną z moich ulubionych rzeczy! Tak długo szukałam tej idealnej (szkoda tylko, że nie opiera się na talii) i myślę, że ta spełnia wiele kryteriów w byciu doskonałą dla mnie. Po pierwsze - krój. Kto stale śledzi mojego bloga, wie że uwielbiam najbardziej rozkloszowane spódnice i sukienki. Po drugie - kolory. Nie wiem skąd i dlaczego wzięła się moja miłość do uwielbiania kolorowych rzeczy. Jak widzę rzecz nasyconą pięknymi barwami, to po prostu ona musi być moja! Trzecim powodem, dla którego uwielbiam tę spódnicę jest oczywiście motyw kwiatów. Coraz częściej odnoszę wrażenie, że moja szafa jest wypełniona w większości właśnie nimi. :)

Na zakończenie wyznam, że nie cierpię robić sobie kreski. Nie potrafię tego i męczę się z tym bardzo długo. Mam też cichą nadzieję, że udało mi się choć trochę oddać klimat dawnych lat. :)




W skrócie opowiem wam o reszcie. Bluzka też zasługuje na wysokie noty. Dostałam ją od Fashioncode. Zauroczył mnie w niej oczywiście motyw kwiatów (znowu!), uwielbiania przeze mnie koronka oraz tył bluzki, który dodaje jej wiele elegancji. Jako że było to wieczorne wyjście, postawiłam na delikatne dodatki, zgodne ze mną. Chciałam, żeby kluczową rolę odegrała kokardka ze wstążki, która dodaje trochę dziewczęcości. Nieświadomą inspiracją dla tego wyglądu było zdjęcie Audrey Hepburn w spiętych włosach. Waszą uwagę muszę jeszcze zwrócić na koturny, także mój ostatni zakup. Naprawdę rzadko noszę wysokie buty. Co najlepsze - nie przepadam za koturnami, a niektórych wręcz nie znoszę. Te jednak mają śliczny jasnofioletowy kolor i są względnie niskie.










                                                                   Kolczyki - Mamy
                                                                  Bluzka - Fashioncode, River Island
                                                                 Spódnica - Second hand, Gina Tricot
                                                                 Pierścionek -DIY
                                                                 Buty - Deichmann

                                                                 Fot. Magda Młynarska





31 comments:

  1. wszystko pięknie razem się łączy :)
    świetna stylizacja :)
    pozdrawiam,
    Desire

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny, romantyczny look ;) zakochałam się w płaszczyku

    ReplyDelete
  3. Ja też zwykle bardzo długo męczę się z kreską, ale powiem Ci szczerze, że Twoje. małe męczarnie się opłaciły, bo wyglądasz z nią pięknie.
    Bluzeczka też mnie zauroczyła - motyw kwiatowy uwielbiam, w dodatku ma przepiękny tył. :)

    ReplyDelete
  4. ta spódnica boska - płaszczyk również :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  5. pieknie, a płaszczyk jak cukiereczek

    ReplyDelete
  6. Cudowna stylizacja, bluzka jest fenomenalna, a już w płaszczyku to po prostu się zakochałam:)!


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:))

    ReplyDelete
  7. spódnica na żywo jeszcze ładniejsza :)

    ReplyDelete
  8. cudne kolory na spódniczce ! całość rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  9. Bluzka i spódnica świetne, ale w całej stylizacji brakuje mi jakieś lekkości. Zrezygnowałabym z tych ciemnych rajstop, tylko jeszcze nie mam pomysłu na co.

    ReplyDelete
  10. Na pewno Ci ktoś mówił, że masz niebanalną urodę, powtórzę się, naprawdę oryginalną. Sprawiasz wrażenie takiej sympatycznej, ciepłej osoby. Ładny zestaw, bluzka urocza, ale to płaszcz mnie najbardziej urzekł :D

    ReplyDelete
  11. ale masz piękną spódnicę ♥
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  12. Śliczny zestaw, ale chyba trochę nie na ta porę roku :) Mimo to, ubierasz się naprawdę dziewczęco i uroczo :* Zmieniłabym jedynie fryzurę.

    ReplyDelete
  13. cudowna stylizacja ! ja też byłam na FS ale po pokazie Gavla wyszłam , bo niestety nie miałam czasu ;) również zgadzam się , za dużo było przerw...

    ReplyDelete
  14. Faktycznie przerwy między pokazami długie, ale warto było poczekać! :)
    Wzięłam udział w konkursie i mi się poszczęściło, wygrałam.
    Przepiękna ta spódnica! :)
    Kreska na powiece bardzo Ci pasuje, myślę, że gdybyś poćwiczyła kilka razy, nie stanowiłaby dla Ciebie większego problemu!
    Czekam na wywiad! :)

    ReplyDelete
  15. Wszystko do wszystkiego pasuje a jednocześnie jest nieoklepane, z pomysłem. Bardzo mi się taki outfit podoba :)

    ReplyDelete
  16. Dziękuję! Wspaniały zestaw, w moim stylu!

    A myślałam, że za dużo tych zdjęć dałam :D

    ReplyDelete
  17. Skąd ty się wzięłaś? Chyba jeszcze nigdy nie natknęłam się na tak cudowny polski blog.
    Każda twoja następna stylizacja jest wow.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ale zrobiło sie wiosennie;) super bardzo mi sie podoba;) sliczmna bluzeczka i spodniczka;)

    ReplyDelete
  19. spódnica i płaszcz fenomenalne:)

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz przeuroczo, tak wiosennie...

    ReplyDelete
  21. Wpadłam na Twojego bloga przez konkurs facebook'owy Matarni :) Bardzo fajna jest ta stylizacja :) Wchodzę i patrzę, że blogerka modowa, która ma tyle samo lat co ja, też studiuje ( jeśli mogę spytać: co?), interesuje się modą i chyba tak jak ja uwielbia rozkloszowane sukienki i spódnice :))) Hahaha :D To tak w skrócie moje rozważania :D Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i jestem ciekawa jak Ci się udaje odnajdywać perełki w sh :D Pozdrawiam no i możesz zajrzeć do mnie na glad-your-life.blogspot.pl oczywiście jestem ciekawa dalszych twoich stylizacji więc obserwuję :)

    ReplyDelete
  22. świetna stylizacja, też mi się podoba ta spódnica :)
    a kreska na oku bardzo Ci pasuje! :D

    ReplyDelete
  23. matko ale jestes chuda i nogi takie chude nie podoba mi się podkarm sie bo anoreksja wisi w powietrzu.nie piszę tego złosliwie ale w trosce o ciebie .

    ReplyDelete
  24. Uwierz, że mi się też to nie podoba, a muszę z tym żyć. Taka przemiana materii, mogę jeść i jeść, a i tak nie tyję. :)

    ReplyDelete